VEĽKÁ VIANOČNÁ GIVEAWAY | 4 BALÍČKY | Trvá do 1.1.2016!

By Unknown - decembra 17, 2015

Ho! Ho! Ho! Merry Christmas!

Ani môj blog sa nemohol v tomto úžasnom vianočnom období obísť bez súťaže a poriadnej giveaway. Rozhodla som sa miesto jednej "obrej" výhry pre jednu alebo jedného z Vás spraviť štyri balíčky a odmeniť tak hneď štyroch z Vás! :-)

Podmienky súťaže:
1) Byť odberateľom môjho kanála na YouTube.
2) Dať like mojim FB stránkam
3) Napísať komentár pod toto video, že ste všetko splnili a chcete si zasúťažiť. Zároveň tam pridajte aj ktorý balíček sa Vám páči najviac a chceli by ste ho vyhrať. Budem samozrejme rada, keď mi do komentára niečo pripíšete (čo sa Vám páči/nepáči na mojom blogu, aké videá by ste radi ešte u mňa na kanále videli a podobne)
+ do komentára mi napíšte Váš mail, aby som Vás prípadne vedela kontaktovať alebo sledujte môj YT kanál 1.1.2016 kvôli vyhláseniu víťazov

Držím Vám všetkým palce a ako som spomínala na konci videa, keby som mohla, tak rozdávam darčeky Vám všetkým! <3


  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Blog sa mi páči, mám rada módu a nákupy :-)
    silka3@yahoo.com
    Silvia

    OdpovedaťOdstrániť