SKÚŠAM: Náhľad do prvého slovenského dmboxu

By Unknown - decembra 21, 2014

Neuveriteľné sa stalo realitou. Po dm boxoch v Nemecku a v Čechách konečne prišiel rad aj na Slovensko. Zhodou okolností (alebo možno plánovane) práve pred Vianocami. Funguje to rovnako ako v Čechách, prihlásite sa a v určitý dátum Vám dajú vedieť, či ste boli vybraté a môžete si boxík kúpiť. Na mňa to šťastie tentokrát nevyšlo, ale keďže som upozornila aj rodinných príslušníkov na túto akciu, aspoň 1 boxík na nás vyšiel a ja Vám tak môžem priniesť aspoň rýchly prehľad o tom, čo boxík obsahoval.

Krabička bola krásne vianočná a jej obsah bol ešte zabalený v červenom papieri, ktorý bol previazaný mašľou.


Prvý pohľad do boxíku. Prekvapilo ma, že vyzeral skutočne preplnene.


Ak sa nemýlim (a dobre počítam), tak tam bolo 8 plných produktov. Všetky sa dajú zakúpiť v dm drogériách. Nehľadala som, koľko všetky produkty spolu stoja, ale určite spolu prekračujú hodnotu boxu - 5€.

Colgate - Maximum Cavity Protection, 75ml, plné balenie

Priznám sa, že túto pastu som si ešte v dm ani nevšimla. Je to produkt, ktorý využíva každý a podľa mňa sa s ním nemohli trafiť vedľa.. :-)


Dermacol - Aroma Rituals Juicy Shower Gel, Rebarbora a jahody, plné balenie

Tieto sprchové gély boli už aj v mnohých Ladyboxoch a vídam recenzie na ne pravidelne na rôznych blogoch. Stále to nie je pre mňa "must-have", vystačím si so skvele parfemovanými sprchovými gélmi od Balea. Táto varianta vonia hlavne po jahodách, či skôr po jahodovom džeme. :-)


Balea - telový krém, plné balenie 

Neodfotila som si slovenský preklad, takže neviem, ako presne to volajú. :-) Každopádne veľmi príjemne vonia a keď domíňam všetky telové maslá, ktoré ma doma čakajú, tak sa dostanem asi aj k tomuto a skúsim ho.. :-)


Schauma - Nektár šampón na suché a vyčerpané vlasy, plné balenie

Keďže nemám typ vlasov, pre ktorý je tento šampón určený, asi by som ho nevyužila. Navyše nemám ani príliš rada Schaumu ako značku. Ale voňal krásne.. :-)


Garnier - Invisible Anti-marks/stains/fading antiperspirant, plné balenie

Veľmi praktická časť balíčku, no kto by nepoužíval antiperspirant? Tento by mal byť podľa všetkého multifunkčný a nemal by zanechávať žiadne stopy na čiernom, bielom ani farebnom oblečení.. :-) 


TePe - zubná kefka, plné balenie

Je to pravdepodobne nejaká limitovaná edícia, pretože má na sebe oranžové ryby (čo asi nie je úplne najbežnejšie). Štetiny by mali byť "soft" a tak by mali ulahodiť aj citlivejším zúbkom.


Maybelline - Baby Lips, Intense Care, plné balenie

Super produkt! Skutočne ma potešilo, keď som ho videla v dm boxe. Je to na Slovensku novinka, navyše svetovými blogerkami ospevovaná. Presne takýto produkt by mal byť v najrôznejších boxoch..


Snacking - 36% protein bio organic snack mix

Jediná vec z boxu, ktorú som aj skúšala. Skvele chutí a prekvapilo ma, že to hlavne zachutilo aj priateľovi. Ten väčšinou tieto zdravé vecičky nemusí..


Na záver by sa asi patrilo nejaké zhrnutie. Hlavné je uvedomiť si, že dm box nemá byť ako ladybox či iné beauty boxy. Je to box s vecami bežne dostupnými v dm (nie s novými či exkluzívnymi značkami). Tento boxík bol zabalený v peknej krabičke, ktorá sa dá využiť aj na zabalenie vianočného darčeku pre niekoho z blízkych. Snáď všetky veci v ňom takmer dennodenne používa každá z nás a tak nič nezostane len ležať na poličke. Hodnotím celý boxík kladne, je to predsa len prekvapenie a boli tam aj výrobky, ktoré si bežne v dm nevšímam.


Boli ste šťastlivcami a máte dm box? Čo naň hovoríte?

  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov