Nákup vlasovej krásy

By Unknown - decembra 03, 2013

Pri dnešnom nákupe v drogérií mi pohľad spočinul na toľko ospevovanej a vychvaľovanej vlasovej kozmetike od Aussie. Behom pár sekúnd mi prešli hlavou snáď všetky recenzie, ktoré som o tejto "novinke" čítala. Ani som sa nenazdala a už som mala v košíku trojminútovú masku na poškodené vlasy a hĺbkovo obnovujúcu masku na dlhé vlasy. :-) Moje vlasy (v súčasnosti do polovice chrbta) si hýčkam, nakoľko mám zákaz od priateľa ostrihať si ich. Citujem ho: "K sexi žene patria sexi dlhé vlasy.". A aby vlasy boli sexi spolu s Vami, musíte sa o ne náležite starať. Nie nadarmo sa hovorí, že vlasy sú korunou krásy. Čo sa týka Aussie, mám veľké očakávania. Takže Vám potom dám vedieť, či moje očakávania spoločne so zmytím masky neodplávali do kanálu.



Ako som už vyššie spomínala, síce sa starám o svoje vlásky, ale nie až natoľko, aby som sa vzdala farbenia. Už ma našťastie prešli všetky vlasové úlety (farebné vlasy alebo červené vlasy), takže som zakotvila pri klasickej gaštanovej hnedej. A tá od Schwarzkopf je podľa mňa tá naj. Veľmi dobre sa nanáša (kupujem si ju vo forme vlasovej masky), vydrží pomerne dlho, skvele kryje a nemá hnusnú vôňu ako väčšina masiek na vlasy. Už som skúšala farby od asi 5 rôznych výrobcov (dokonca aj prírodné s hennou) a táto nad nimi všetkými vyhrala. Navyše ju teraz majú v DM za 15 bodov s 25% zľavou. :-)



No a na záver môjho nákupu som ešte schmatla farebné bodkované vreckovky. Predsa aj vreckovky musia byť zábavné a štýlové! Nemám rada, keď je žena od hlavy po päty "nastylovaná", má na sebe samé drahé značky a z tej predraženej koženej kabelky potom vytiahne vreckovky s obalom Tesca. :-) A pri tom ceny sa nejako razantne nelíšia, tieto stáli 0,99€.

Ako sa staráte o svoje vlasy Vy?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov