Milujem ťa!

By Unknown - decembra 31, 2013

Nie, nadpis tohto článku nie je prejavom lásky k nejakému mužovi alebo produktu. Je to názov odtieňu laku na nechty (presnejšie Je T´aime), o ktorom by som Vám dnes chcela čo-to povedať. Kúpila som si ho pred plesom, na ktorý som nedávno šla. Zháňala som niečo trochu slávnostnejšie ako obyčajný červený lak (k červeným šatám a zlatým doplnkom). Nakoniec sa viac-menej moje predstavy zhmotnili v H&M, dokonca vo výpredaji za 1€. Červený lak s odleskom zlatej. 


Lak mi na nechtoch drží už dva dni a keď som ho mala predtým, tiež vydržal bez prvého poškodenia pomerne dlho. Čo ma prekvapilo vzhľadom na to, že je "len" z H&M. Nechápte ma zle, proti tejto značke nemám nič...čo sa oblečenia týka. V kozmetike im príliš neverím. Na laku mi vadí to, že je celý pomerne malý, a aj preto má krátky a malý štetček, s ktorým sa nenanáša lak práve najlepšie. Či sa mi páči farba tohto laku, to sa neviem rozhodnúť doteraz :-) Moje záverečné hodnotenie? Neohúril, ale ani to nebol prepadák.






Na Vaše želania už pre Vás chystám aj pár outfitových článkov, tak sa môžete tešiť :-) Snáď Vás nesklamem... A na úplný záver by som Vám rada popriala len to najlepšie do roku 2014, nech Vám tento rok prinesie len samé dobré zážitky a úžasných ľudí! Oslavujte s mierou, aj ja budem :-)

Dávate si nejaké novoročné predsavzatia?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov