Vyhodnotenie giveaway!

By Unknown - januára 13, 2016

Ahojte!

Ak ma sledujete skutočne pozorne, tak ste určite nepremeškali prebiehajúcu giveaway na konci roku 2015. Pôvodne som hneď 1.1.2016 chcela zverejniť výsledky, ale zo silvestrovskej chaty som odišla až neskôr po Novom roku a potom začal kolotoč práce, povinností a skúškového obdobia. Mrzí ma, že som Vás držala v napätí tak dlho, mnohí z Vás mi písali, kedy už výsledky budú, takže sa Vám úprimne ospravedlňujem, že som to "naťahovala" až doteraz. Dúfam, že moje dôvody chápete... :-)

Ďakujem Vám veľmi pekne za účasť a za všetky Vaše milé komentáre (ešte sa chystám na ne doodpisovať). Ale poďme už k víťazom - vybrala ich náhoda. Presnejšie povedané náhodné čísla, ale celkom to sadlo aj podľa Vašich želaní. Na obrázku nižšie (po kliknutí sa Vám obrázok zväčší) nájdete výherné komentáre aj s balíčkami, ktoré vyhrali. 

Výhercom gratulujem a tým, na ktorých sa neusmialo šťastie, len veeeeeeľmi nenápadne naznačím, že už plánujem ďalšiu giveaway a možno sa Vám práve v nej pošťastí nabudúce.. ;-)

PS: Ak ste vyhrali a v komentári nebol Váš mail - kontaktujte ma prosím kvôli adrese na facebooku alebo na maili: blog.papi.lapi@gmail.com.


  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov