SKÚŠAM A TESTUJEM: Sephora Green Tea Mask

By Unknown - augusta 16, 2015

Ahojte!


Keďže som už zdvihla tempo videí a tento týždeň som Vás (snaď) potešila až dvoma videami, tak je čas zdvihnúť tempo aj tu na blogu. Ako ste mohli vidieť v mojich nákupoch z Krakowa, navštívila som aj Sephoru. Síce som sa dosť ovládala, ale i tak som si odtiaľ odniesla kopec vecí, hlavne teda masiek na pleť. A práve recenziami na tieto masky Vás budem tešiť tu na blogu.


Kto náhodou nevidel nákupné video, tak ho máte tu:

Pôvodne som chcela zrecenzovať všetky masky v jednom článku, ale keď som začala postupne jednu masku rozbaľovať, tak som mala toooľko fotiek, že recenzia na všetky masky by bola veľmi dlhá. Preto si to vezmeme pekne postupne - jeden týždeň, jedna maska. Je to moja úplne prvá skúsenosť s maskami od Sephory, tak som možno ešte zvedavšia ako Vy.. :-)


Ako prvú som si vybrala Green Tea Mask - Mattifying and Anti-blemish (matujúca a proti vadám pleti). Nemala som k tomu žiaden konkrétny dôvod, proste mi bolo to zelené balenie najsympatickejšie... :-)




Prekvapilo ma, že maska je skutočne veľmi dobre (možno až príliš dobre) zabalená. Mala som problém už aj s obyčajnou lepkou na krabičke s maskami a otvárala som ho svojimi krátkymi nechtami asi päť minút. Masky vnútri boli ešte v plastovom obale, ktorý ich držal na mieste v krabičke.


Keď som konečne masku dostala von, poctivo nafotila a chystala som sa použiť ju, tak som prišla na to, že som ju vlastne ešte neotvorila! :-D Pretože v papierovom obale bol zabalený o trochu menší balíček, kde už konečne bola maska.


Maska určite nevoňala po zelenom čaji, ale nebola to ani žiadna nepríjemná chemická vôňa. Prirovnala by som to k nejakému krému, ktorý proste vonia krémovo.. :-) Látka sa super prilepila na pleť a nemusela som celých 15 minút len ležať na chrbte. Bola aj dostatočne veľká, možno až príliš. Čo je na jednu stranu dobré, pretože ju máte skutočne všade, ale na druhú stranu bola tak široká, že som si mohla zmatovať maskou aj vlasy... Väčšinou však mávam pri takýchto pleťových maskách problém, že sú na moju tvár úzke alebo krátke, takže jednoznačne je asi lepšia varianta, keď Vám tvár maska presahuje a viete si ju pozahýbať. Na pleti nechladila, nezohrievala, neštípala, v skratke ani som nevedela, že mám masku.. :-) Pleť bola chvíľu matovaná a póry viditeľne čistejšie. S tým matovaním však dlho nevydržala, obzvlášť v tomto teple a na mojej pleti...


Musím sa uznať, že som možno čakala väčšie WOW.. Maska je dobrá, kvalitne zabalená aj spracovaná, aj dostatočne napustená tekutinou.. Akurát mám pocit, že je trochu obyčajná. Nerobí nič, čo by iná a lacnejšia maska z drogérie nezvládla. Nie je zlá, ale za tú cenu by som očakávala niečo viac (celý set stál tuším 55-65zl, kurz 4zl/1€), preto si ju znova asi nekúpim...


Ktorá je Vaša najobľúbenejšia maska od Lush?

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Kalloos je super! málokedy to u nás nájdem a objednávať sa mi to nechce, ale raz som masku na vlasy od nich mala a bola super :)

    OdpovedaťOdstrániť