Dve videá v jednom!

By Unknown - februára 27, 2015

Ahojte,

bez nátlaku sa priznávam, že v poslednej dobe viac ako články na blog pridávam videá. :-) Nebojte, články neprestanú úplne, ale poznáte to - začnete s niečím novým, neuveriteľne Vás to baví, vidíte, že sa zlepšujete.. Takže sa tomu logicky venujete! Navyše na blogu je článkov už kopec, videí mám zatiaľ len pár. Čiže dúfam, že Vám to príliš neprekáža. A ak sa Vám u mňa páčia viac články ako videá, tak nebojte, určite budú pokračovať aj "len" články. Koho u mňa bavia zase viac videá, určite odporúčam prihlásiť sa odber môjho kanálu, pretože odkazy na videá nepridávam na blog práve pravidelne. Napríklad dnes som tu hneď s dvoma videami..

Prvé video je o mojej kozmetickej zbierke produktov od Makeup Revolution, ktorá sa od natočenia videa zase mááličko rozrástla, čo uvidíte práve v ďalšom už zverejnenom videu - kozmetickom haule.. :-)



Určite mi dajte vedieť, ako sa Vám videá páčia alebo aké videá by ste radi u mňa videli. A určite sa nezabudnite zapojiť do ešte stále prebiehajúcej GIVEAWAY!

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov