PRIMARK HAUL!

By Unknown - januára 05, 2015

Ako som Vám sľubovala niekoľkokrát na Facebooku, video PRIMARK HAUL je už na YouTube. Je to zároveň posledné video (je vtipné vravieť posledné, keď je vlastne druhé :-D), ktoré bolo natočené starou a menej kvalitnou kamerou s horším rozlíšením. Vzhľadom na to, že som si dnes kúpila úplne úžasnú kameru, ktorá vie točiť FULL HD (a navyše bola v celkom slušnej zľave, no nekupte to!), tak ďalšie videá budu podstatne kvalitnejšie. Zároveň som si už niečo málo načítala aj o osvetlení videí, a preto dúfam, že ďalšie videá budú o poznanie lepšie. Už mám pár nápadov, uvidím ako budem stíhať, ale do konca týždňa by som chcela pridať aj video z novej kamery! :-)


Budem rada za všetky Vaše pripomienky a postrehy :-)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov