SKÚŠAM : Mask of Magnaminty od Lush

By Unknown - októbra 12, 2014

Musím sa Vám priznať hneď na začiatku recenzie, že značku Lush platonicky milujem už poriadne dlho. Lenže vzhľadom na ich dostupnosť (či skôr nedostupnosť) inde ako v Prahe, som sa nikdy neodhodlala niečo si kúpiť. Párkrát som navštívila ich pražský obchod, ale nikdy som nevedela, odkiaľ začať. Preto som nezačala nikde.. :-) Len som sa kochala zahraničnými recenziami a obrázkami. Nedávno som sa pozrela na ich eshop a pre moje potešenie som videla, že už zasielajú aj na Slovensko. Sama sebe som sľúbila, že miniem všetky krémy, čistiace mydlá, sprchové gély a ďalšie kozmetický "nutnosti", ktoré doma skladujem, aby som potom mohla spraviť veľkú objednávku z Lush. Čo však náhoda nechcela, naskytla sa mi cesta do Prahy. Bohužiaľ vtedy boli nejaké nákupné dni, takže som pod návalom ľudí len na chvíľu vbehla do Lushu a odniesla si Mask of Magnaminty, zelené FUN, tuhý šampón na vlasy a kopec vzoriek. Trochu ma zamrzelo, že Lush nemá darčekovú sadu či set starostlivosti o pleť. Chcela som si práve niečo také kúpiť.. :-) Nakoniec som však mala kopec vzoriek miesto nejakej sady a musím sa priznať, že ma tieto vzorky hneď na dva výrobky presvedčili... Ale vezmime to pekne poporiadku, od zlatého grálu Lush, Mask of Magnaminty.



Mask of Magnaminty, samokonzervačná
Cena: 195 Kč (7,10€)
Množstvo: 100 ml (dostupné aj v 250 ml)

Vzhľadom na to, že mám trochu problematickú pleť a napozeraných či načítaných kopec recenzií o Lush, môj prvý výrobok nemohol byť nič iné ako táto maska. Vybrala som si samo-konzervačnú verziu, pretože oproti tej klasickej neobsahuje vôbec žiadne syntetické ingrediencie, i keď ju musíte minúť trochu skôr. Jej cena je rovnaká ako cena pôvodnej verzie, takže to bolo viac-menej "jedno".



Balenie je klasické "lusheovské" z recyklovaných materiálov, a tak šetrné k prírode. Navyše keď donesiete 5 takýchto prázdnych nádob, dostanete masku zadarmo. Podľa mňa skvelý nápad, už teraz ich mám doma 5 a to som navštívila dvakrát za víkend kamennú predajňu a objednávala som raz cez internet.. :-) 


Maska nádherne vonia po mäte a zvykla som si dávať si ju na tvár ráno. Vie ma skvele prebudiť a zlepšiť mi ráno. Konzistencia je skôr hrudkovitá a občas pri nanášaní tu a tam niečo spadne, preto nanášanie v spálni pred zrkadlom nie je práve najvhodnejšie a uchyľujem sa skôr do kúpeľne nad umyvadlo. Na druhú stranu vďaka tejto konzistencií po zaschnutí máte vlastne aj peeling.



Kupovala som si masku najskôr v menšom balení, ale to som skoro po mesiaci mala už prázdne. Preto som pri objednávke z ich eshopu samozrejme prihodila do košíka aj veľké balenie tejto masky ;-) Je to totižto taký malý prírodný zázrak. Pleť mi krásne vyčistí a prevonia. Aj po častejšom používaní sa mi nestalo, že by moju pleť vysušovala alebo naopak zanášala. Nemám celú tvár len problematickú, ale aj tak žiadne miestečko na tvári nevynechávam. A maska žiadnu "paseku" nenarobí. Odkedy masku pravidelne používam, moja pleť je čistejšia, póry menšie a skvelá vôňa mäty a peeling k tomu je už len malý bonus.. :-) 



Akú recenziu na produkty od Lush chcete nabudúce?
A) multifunkčné zelené FUN
B) tuhý šampón na vlasy
C) kooopec vzoriek, ktoré som dostala

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov