TAG / 7 smrteľných kozmetických hriechov

By Unknown - júla 22, 2014

Pekný večer všetkým!

Ja som len pred chvíľou dopracovala a rovno som sa presunula do mojej "druhej práce" - blogu. Našťastie je to trochu príjemnejšia "práca". :-) Vzhľadom na to, že som po celom dni totálne vypľutá a nevyspatá, tak som si vybrala tému dnešného článku takú oddychovejšiu. TAG sme tu dlho nemali a keďže po tomto konkrétnom som pokukovala už dlhšiu dobu, tak to bolo jasné.. Dnes sa bližšie môžete dozvedieť niečo o mojich (nielen) kozmetických hriechoch... :-)

Zdroj: google.com

LAKOMSTVO
Aký najlacnejší a najdrahší kozmetický produkt vlastníš?

Keď si nejaký produkt kúpim, tak automaticky vypúšťam informáciu o tom, koľko stál. Samozrejme mám nejakú predstavu, ale žeby som si to presne pamätala... 
Do kategórie najlacnejších sa určite radia nejaké "neznačkové" kozmetické produkty z ebay alebo moje nákupy z mel.sk, kde som si kupovala ešte aj kozmetiku Essence v zľave (ktorá je dosť lacná už aj bez zľavy).. 
A čo sa týka tých drahších častí mojej kozmetickej taštičky (či skôr šuflíkov), tak tam som si už istá a viem ukázať presne na daný produkt - Yves Saint Lauren riasenka Volume Effet Faux Cils. Možno si to však pamätám preto, že som si ju nekupovala, ale dostala som ju od priateľa. Teraz ma ešte napadla sada, ktorú som si kupovala od Benefitu za 1000 Kč, ale keď sa to rozráta medzi tých 6 produktov, tak to zďaleka nedobieha YSL. Nie som si celkom istá, či patrí do kategórie "kozmetický produkt" aj parfém, pretože tým by sa moja odpoveď musela zmeniť. Hold milujem kvalitné a pekne vyzerajúce parfémy... :-)

Zdroj: google.com

HNEV
Aký kozmetický produkt miluješ a zároveň ho nenávidíš? Čo pre teba bolo najťažšie zohnať?

Stačí, aby ste sa pozreli do posledného článku a odpoveď na prvú otázku máte. Jednoznačne čierna maska. Proste neviem, čo si o nej mám myslieť. Niekedy mi skvele vyčistí pleť, inokedy nie. Navyše je s jej aplikáciou spojený celý rad nie veľmi príjemných úkonov.
A najťažšie pre mňa zatiaľ asi bolo zohnať všeobecne značku Benefit alebo Sephora. Sephora svoje produkty z britského e-shopu zasiela len v rámci Británie a Benefit je trošku komplikovanejší. Pozrieť si ich oficiálnu stránku ma úprimne nikdy nenapadlo, z ebayu to vychádzalo draho, na slovenských eshopoch nie je to, čo som chcela.. No zamotaný kruh. Keď som však navštívila Sephoru v Ostrave, konečne som si to oboma značkami vynahradila. A aj napriek tomu, že už viem, že Benefit zasiela aj na Slovensko a dokonca pri objednávke nad $100 viete mať poštovné zdarma, tak už ma to tak neberie...

Zdroj: google.com

OBŽERSTVO
Aký je tvoj najchutnejší produkt?

Jednoznačne nejaké z tých leskov na pery od Oriflame/Avon. Výdrž je biedna, farba väčšinou tiež a trčia mi už v šuflíku poriadne dlho. Ale raz do roka ich vytiahnem a užívam si jahodovú či inú chuť.. A keby niektoré moje telové maslá (kokosové, malinové..) chutili tak ako voňajú, tak asi môžem aj tieto lesky vyhodiť.. :-)

Zdroj: google.com

LENIVOSŤ
Čo vynechávaš, pretože si lenivá?

Mazanie celého tela nejakými krémami! Aj keď sa musím priznať, že v poslednej dobe sa nútim do toho, aby som tento krok nevynechávala.. A medzizubné kefky! Môj zubár mi zakaždým zdôrazňuje, že ich treba používať, ale prečo, keď už mám klasickú kefku a ústnu vodu? Proste je to zdĺhavé a podľa mňa zbytočné.. Rozdiel som nevidela.. ;-)

Zdroj: google.com
PÝCHA
Aký kozmetický produkt ti dodáva najviac sebavedomia?

Sebavedomie bez make-upu? Kľudne! Sebavedomie bez antiperspirantu a parfému? To proste nejde.. Zastávam názor, že "smradľavý" človek sa proste nemôže cítiť dobre. Netvrdím, že na seba nalievam litre parfému, ale neexistuje lepší pocit, ako byť upravená a príjemne voňať. To sa potom aj inak utvárajú dojmy.. 

Zdroj: google.com
SMILSTVO
Čo ťa najviac priťahuje na druhom pohlaví?

Musí zaútočiť na všetky moje zmysly. Musí pekne voňať (čuch), vyzerať upravene a sympaticky (oči), nemať ulepené ruky (hmat), príjemný hlas (sluch) a chuť.. nuž, nejaká mentolka nezaškodí.. ;-) To je takých mojich 5 znamení kvality + jedno prémiové = povaha, myšlienky a názory.. Lenže to tak ľahko nezistíte.. :-)))

Zdroj: google.com
ZÁVISŤ
Čo by si v budúcnosti rada dostala ako darček?

To ani napísať nemôžem, pretože môj "muž" občas číta blog. Najčastejšie asi pred mojimi narodeninami a ďalšími "obdarovavácimi príležitosťami, takže by som mu to uľahčila. Navyše som teraz presne mesiac po svojich meninách aj narodeninách, takže som v období, keď mám všetko, čo som si len priala (šťastný ja to človek :-)).. Napríklad som si priala M.Jacobs - Honey... :-)

Zdroj: google.com


Budem rada, ak si vyberiete jednu otázku a dáte mi vedieť Vašu odpoveď na ňu.. :-)



  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov