Dvakrát zlatozlatá s ružovými odleskami..

By Unknown - júna 24, 2014

V posledných dňoch som prišla na to, že keď sa odhodlám na dennodenne písanie článkov (ktoré nemám predpísané a musím ich napísať v ten deň), tak sa určite stane milión neočakávaných udalostí, ktoré mi zabránia v písaní. Nechcem sa ospravedlňovať za "nepísanie", blogujem vo svojom voľnom čase a ten nemusím mať každý deň. Ale som človek, ktorý si chce stáť za vlastným slovom, ktoré som tentokrát porušila. Mala som narodeniny a meniny, ktoré so mnou všetci chceli oslavovať a bohužiaľ som bola svedkom jednej nie veľmi príjemnej udalosti, od čoho sa odvíjal kopec "povinností". Niečo som Vám ale sľúbila a aj keď som to porušila nie vlastnou vinou, dlžím Vám ospravedlnenie..
Ale teraz už k trochu príjemnejším a kozmetickejším záležitostiam. Myslím, že viackrát som spomínala, že by som chcela niekde zohnať Maybelline Brocades v zlatej farbe. Na Slovensku či na internete som ho nikde nenašla. Medzitým mi písala aj kamarátka, že ho chce zohnať, ale v ČR ho nikde nevidela. A tak som postupne začala vzdávať hľadanie. Potom som však bola v Sephore a objavila som tam naprosto obdobný lak od Ciaté. Samozrejme láska na prvý pohľad.. Po návrate domov ma osvietilo, že sa skúsim pozrieť na ebay. A náhoda je blbec, Brocades som tam tentokrát našla za prijateľnú cenu 3,50€. Z Francúzska mi prišiel za dva dni v odtieni Knitted Gold a aj Rosy Rosettes.. 


Až po porovnaní som prišla na to, že Ciaté - Antique Brooch a Maybelline - Knitted Gold je na prvý pohľad to isté! Už vo fľaštičke vyzerajú veľmi podobne, ale ešte podobnejšie vyzerajú práve na nechtoch. Na fotke nižšie mám na jednom prste Maybelline a na ostatných Ciaté, môžete si skúsiť tipnúť na ktorom.. ;-)


Keď však produkt má rovnaký odtieň ako iný produkt, ešte to nemusí znamenať, že má rovnaké aj vlastnosti. A práve pri týchto dvoch produktoch je vo vlastnostiach celkom veľký rozdiel. Na obrázku nižšie je hore trochu laku od Maybelline a dole od Ciaté.


Koľko presne Ciaté stál si nepamätám, nakoľko v rámci akcie 2+1 zdarma som ho neplatila. Ale v Sephore tuším stál okolo 300 Kč, čiže viac ako dvojnásobok Maybelline to bolo. Má však aj dvojnásobne väčší obsah a minimálne 100násobne roztomilejšie balenie..



So štetčekom som bola spokojná a lak sa ním nanášal skvele. Výdrž môžem tiež len vychváliť. Päť dní zvládol bez prvých známok nejakého opotrebenie alebo obúchaných špičiek. Jediné čo musím skritizovať, je hold odlakovávanie. Mám pocit, že šiel dole ešte horšie ako všetky pieskové laky dokopy.. :-)


Maybelline Brocades, vlastne dôvod, prečo som si aj Ciaté kúpila, za Ciaté však ťažko zaostáva. Síce má vo fľaštičke snáď úplne rovnaký zlatý prášok s rôzne veľkými zlatými trblietkami s ružovými odleskami, ale vlastnosťami nestíha. A nestíha vlastne ani roztomilosťou. Netvrdím, že balenie je škaredé, ale pozrite sa na to Ciaté a späť. Víťaz je jasný.. :-)



Štetček je dobrý a dobre sa s ním manipuluje. Ale kvôli tomu, že má Maybelline široký okrúhly vrch a Ciaté dlhý a užší, tak mne osobne sa lepšie drží Ciaté. Výdrž pri tomto laku je neporovnateľná s jeho drahším kolegom. Na jeden prst som ho dávala na celý a na ostatných som zakryla dobité konce. Na koncoch nevydržal a rovnako nevydržal ani na celom prste. Do dvoch dní som mala polovičku nechtov dole (na druhú stranu menej odlakovávania :-)))


Pre mňa je výherca jasný - Ciaté. Skvelé vlastnosti a moja vytúžená farba laku. Dvojnásobný objem, ktorý snáď nestihnem ani minúť. A ak by som ho náhodou za pár rokov minula, opäť si rada priplatím za Ciaté.. Maybelline už poputovala ďalej. Červenú kolegyňu od Maybelline zatiaľ mám a som zvedavá, či budem spokojnejšia ako so zlatou. O tom už však v inom článku.. :-)


Máte doma tiež laky rôznych značiek, ktoré vyzerajú rovnako? Ktorý je lepší?

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Krásné láčky, ale asi bych si netroufla tipnout na kterém prstu je který :D nepoznám to... Možná to bude prsteníček, nebo palec :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Palec je Maybelline.. Na fotke je to trochu viditelnejšie, pretože je fotený z iného úhlu, takže sa inak lesknú trblietky.. Naživo je to však k nerozoznaniu.. :-)

      Odstrániť