LUSH - Let The Good Times Roll

By Unknown - februára 11, 2016

Konečne mám po skúškovom! :-)

Prepáčte mi, musela som sa s Vami o túto úžasnú novinu podeliť ešte aj pred pozdravom. Popri všetkých mojich povinnostiach bolo toto asi najťažšie skúškové za celú výšku. Kopec povinností, málo času na učenie a pomerne ťažké skúšky. Do toho sa snažím pravidelne cvičiť a chudnúť, ale o tom už Vám poviem v nejakom ďalšom článku. Každopádne mám konečne "po tom" a som neuveriteľne hrdá, že som to zvládla!

Teraz už som sa vyrozprávala a pochválila dostatočne, takže Vás môžem konečne pozdraviť. :-)

Ahojte! Som veľmi rada, že ste zavítali opäť na môj blog! 

A dnes si dáme recenziu na jeden z mojich najobľúbenejších produktov, ktorý som Vám ešte nejakým zázrakom nestihla dostatočne ospievať. Jedná sa o čistiacu roládku od Lush s názvom Let The Good Times Roll..

PS: Dúfam, že mi odpustíte trošku horšie fotky, všetko bolo nafotené ešte p.m.n.u.c. (pred mojim novým úžasným Canonom)


Túto roládku som si zamilovala vďaka vzorke, ktorú mi dali v Prahe v kamennom obchode. Najskôr ma očarila vôňa. Je sladká a pripomína mi niečo ako perníky či iné vianočné pečivo. Potom prišli na rad vlastnosti. Čo iné mi späť doma na Slovensku zostávalo? No samozrejme si objednať z ich českého eshopu! A balenie na fotkách je už teda 2. v poradí z Rakúska (vzorku nerátam).


Konzistencia je trošku tuhšia, čomu vďačí podľa mňa polente, ktorú obsahuje. Mojej pleti to však vyhovuje, skvele ju zvláda vyčistiť a ako bonus máte aj peeling. Na jedno použitie Vám stačí skutočne malý kúsok a celé toto balenie Vám tak vydrží veeeľmi dlho. Vidím veľké rozdiely v tom, či používam alebo nepoužívam tento čistič. Pleť je pri dlhšom používaní hladšia, póry sú stiahnutejšie a zmierňuje aj akné.


Produkt si viete kúpiť v kamenných predajniach Lush v ČR alebo v Rakúsku alebo z českého eshopu. Pri objednávke nad 2300 Kč neplatíte poštovné, inak je poštovné do 295 Kč v závislosti od váhy. Poštovné je vyššie, ale keď sa Vás dohodne viac alebo budeme objednávať pred Vianocami alebo narodeninami ako ja, tak sa Vám to celkom oplatí. 
Let The Good Times Roll stojí 295 Kč (100ml), resp. 10,92€. Ja som roládku používala ráno aj večer a vydržala mi asi 4-5 mesiacov, takže tá cena nie je až tak závratná.. :-) Určite sa chystám kúpiť si ju znova, keď budem vo Viedni alebo v Prahe, pretože je to pre mňa už taká osvedčená klasika a záruka kvality. Keby som mala Lush bližšie, tak ju asi používam neustále.

Poznáte Lush? Ktoré výrobky od nich máte najradšej?

  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Vypadá dobře, mám ráda vody v rozprašovači nebo balzámy na rty :) Některé masky jsou taky fajn :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť