Jesenná edícia : Recept na polievku z tekvice hokaido

By Unknown - októbra 01, 2015

Ahojte,

dnes som tu trochu netradičnejšie s mojím prvým videoreceptom - na moju milovanú hokaido polievku. Keďže začína jeseň tak cukety, tekvice a ďalšia sezónna zelenina sú číslom 1 na mojom jedálničku. Preto sa chcem v najbližších dňoch a týždňoch podeliť o pár receptov aj s Vami...

RECEPT na polievku z tekvice hokaido
Potrebujeme:
- tekvicu hokaido
- mrkvu (množstvo podľa veľkosti tekvice, vo videu som použila 4)
- zázvor (čerstvý je lepší, ale môže byť aj mletý)
- soľ
- korenie
- zeleninový bujón
- na ozdobu môžeme použiť aceto balzamico, tekvicový olej či tekvicové semienka

Postup: Všetko umyjeme. Z tekvice vyberieme semiačka a nakrájame ju na kocky. Mrkvu aj zázvor nakrájame tiež a všetko hodíme do hrnca s vodou. Pridáme soľ, zeleninový bujón a čierne korenie. Za občasného miešania varíme až do rozvarenia. Potom všetko rozmixujeme a prípadne dochutíme ešte soľou, korením či mletým zázvorom. Pri mixovaní pridávam radšej menej "vývaru" z Hokaida, aby som polievku potom nemusela dohusťovať...

DOBRÚ CHUŤ! 

PS: Ak budete polievočku robiť, nezabudnite ma označiť na instragrame #PapiLapiHokaidoPolievka a ja sa rada pozriem na Vaše výtvory a prípadne aj vylepšenia... :-)



  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov