VEČERNÝ POKEC: ČO BUDE TERAZ?

By Unknown - júla 14, 2015

Ahojte, moji milí čitatelia! 



Pre začiatok chcem povedať - STOP! Stop takmer nulovej činnosti na blogu. Kto ma odoberáte na YouTube, tak dobre viete, že blog nezanedbávam, len ho teraz skôr vediem vo video podobe. Je to super, skutočne ma to baví a nadchlo ma to, ale písanie mi už začínalo chýbať. Občas človek zvládne myšlienku vyjadriť lepšie písaným slovom ako hovoreným, viac si veci premyslieť. A to je aj dôvod, prečo by som chcela zaviesť ako-taký režim a rovnováhu medzi blogom a youtube. Zvažovala som, že by som pridávala jedno video a jeden článok týždenne, ale príde mi to "nedostatočné". Znamenalo by to akurát len to, že by som sa sčasti venovala blogu, sčasti youtube a nič by nebolo tak úplne poriadne. Pre začiatok by som to však snáď mohla takto skúsiť a ak by som to v pohode stíhala, časom by som začala pridávať na tempe. Ideál by podľa mňa si boli dva články na blogu a dve videá týždenne. Lenže sa nevenujem "len" youtube a blogu, takže sa musím naučiť nejako si to zorganizovať a čo najlepšie naplánovať.

Ak ma náhodou nesledujete na YouTube, tak od januára som nahrala už 33 videí! Niekto si povie, no boooože, však niekto má na YouTube už cez 600 či 1000 videí! Len keď si predstavíte všetku tú prácu za tým, nachystanie prostredia, točenie, strihanie, nápad.. Tak je to pre mňa až neuveriteľné. Od založenia môjho blogu som zvažovala aj založenie YouTube kanálu, ale neverila som si. Viac ako dva roky trvalo, kým som sa k tomu odhodlala a musím sa Vám priznať, neľutujem ani minútu z toho! Vznikla super komunita VÁS, ktorí ste naprosto úžasní! Nabíjate ma energiou a chuťou pokračovať a venovať sa svojmu koníčku a svojim cieľom. Zbožňujem čítanie Vašich komentárov, kde mi hovoríte, ako Vás moje videá či ja bavíme. Neviete si predstaviť, aký je to pre mňa ako blogerku/youtuberku super pocit. To, že robím niečo, čo Vás baví a zaujíma!

Za to všetko Vám patrí veľké ĎAKUJEM a prísľub, že sa pokúsim spraviť nemožné a "dotiahnuť" to na tie 2 videá a 2 príspevky na blogu týždenne a hlavne pravidelne.

Dúfam, že Vás budem naďalej baviť a že ak aj nechodíte na môj YouTube, budete naďalej chodiť a navštevovať aspoň môj blog.

Vaša Papi

PS: Môj YT kanál je tu a budem rada za každú spätnú väzbu od Vás. Tú pozitívnu aj tú negatívnu, aby som sa mohla zlepšovať a baviť Vás ešte viac!

PS1: Kto náhodou nesleduje YT kanál, tak už sa mi zadarilo úšpešne zoštátnicovať a stať sa Bc. :-) Takže som sa popri nečinnosti na blogu určite "neflákala" :-)

  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov