VLOG #3 Semmering | Pád na lyžiach | Prevrátený skúter | Pes na svahu | Brat Aliho Krasňanského

By Unknown - apríla 03, 2015

Ahojte!

Dnes večer Vám po technických peripetiách konečne prinášam video zo Semmeringu. Čas na niektorých snímkoch si nevšímajte, mali sme nastavené zobrazovanie času na Go Pro, a zároveň kvôli Go Pro je práve zvuk na niektorých videách horší (už som ho nevedela viac zosilniť). Musím sa Vám priznať, že zostrihať asi 30 videi do jedného je teda poriadna fuška, ale čo by som pre Vás neurobila. Kto ma náhodou nesledujete pravidelne, v Semmeringu som bola tento rok s priateľom lyžovať po prvýkrát na predĺžený víkend. Ubytovaní sme boli v Sportshoteli Semmering a môžem len pochváliť. Okrem snímkov, ktoré uvidíte sme boli na pár prechádzkach a večeriach či obedoch (milujem ich Germknodel, Knodelsuppe a Weizbeer) a vzhľadom na úžasný dlho otvorený bazén a saunu sme si užili aj tieto aktivity a priateľ ma párkrát v bazéne "pritopil". Ale užili sme si to a už teraz plánujeme ďalšie víkendy na Semmeringu, majú aj úžasné večerné lyžovanie! Čo sa týka môjho lyžovania, berte to s rezervou. :-) Som rekreačný lyžiar, zlyžujem všetko, ale možno svojským štýlom.. :-)


Na záver by som Vám chcela dať do pozornosti môj ASK, pretože ste mi na youtube písali, že by ste chceli videá, kde by ste sa mohli dozvedieť niečo o mne. Pýtajte sa teda na hocičo na asku alebo v komentároch a ja potom natočím video. Pýtať sa môžete na všetko blogové, neblogové, o mne, nejaké tipy - proste všetko, čo Vás napadne alebo čo chcete vedieť.. :-)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov