Viete aký čas nastal? Čas na GIVEAWAY!

By Unknown - februára 16, 2015

Už dlhšie sa Vám na FB "vyhrážam", že bude čoskoro giveaway. Keďže je ale táto giveaway zameraná na môj YouTube kanál, tak som ju chcela vyhlásiť až keď tu budú už nejaké tie videá. Dúfam, že sa Vám systém celej súťaže bude páčiť a darčeky víťaza potešia. Vyberala som všetko s láskou a kupovala som všetky vecičky za svoje peniaze, len aby som Vás mohla potešiť.. :-) Držím Vám všetkým prsty (a keď aj nevyhráte, nebojte, bude ďalšia giveaway so "zvyškom" vecí + ďalšími vecami, ktoré pre Vás dovtedy kúpim)..

Podmienky účasti:
1. Byť odberateľom môjho YT kanála.
2. Napísať pod video komentár, kde si vyberiete produkty podľa "inštrukcií" (znie to vtipne) z videa + môžete pripísať aj e-mail alebo nejaké tipy na videá, čo by som mala zlepšiť apod.


  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov