TAG: This or That?

By Unknown - septembra 23, 2014

A čo tak si dať dnes TAG?

Make-up

1. Tvárenka alebo bronzer? 
Bronzer (pretože s matným sa dá kontúrovať)

2. Lesk na pery alebo rúž? 
Donedávna jedine lesk, teraz je to jasný rúž!


3. Očné linky alebo riasenka?
Riasenka s linkami! Keďže to ale byť nemôže, tak len riasenka. Oči vyzerajú lepšie len s riasenkou ako len s linkou.. :-)


4. Korektor alebo rozjasňovač?
Korektor. Zamastuje kruhy pod očami aj nedokonalosti pleti. Navyše rozjasňovaču začínam prichádzať na chuť až teraz..



Nechty

1. Gélové alebo prirodzené?
Prirodzené. Zbytočne neutrácate peniaze, nemusíte chodiť na najrôznejšie opravy, neničia sa Vám nechty.. A mám šťastie, že moje nechty vyzerajú dobre aj ako prirodzené.. :-)



2. Dlhé alebo krátke?
Na rukách či na nohách? ;-) Na rukách dlhé a na nohách krátke. A oboje upravené aspoň spevňujúcim lakom...


3. Svetlý alebo tmavý lak?
Asi by som sa skôr spýtala či neutrálny alebo farebný.. Ale všetko je to podľa nálady, cez leto mám chuť na živšie farby a v zime sa držím viac pri zemi.. 



4. Matný alebo lesklý?
Asi to záleží od odtieňu. Mala som viackrát už čierny matný lak a podľa mňa to vyzeralo dooosť luxusne.. :-)


Telo

1. Parfém alebo telový sprej?
Všeobecne dávam prednosť parfémom. Dlhšie vydržia a mám medzi nimi už zopár obľúbencov.. Ale telové spreje cez leto tiež nie sú na zahodenie..



2. Mlieko alebo telové maslo?
Hlavne nech sa to dobre vstrebáva! Neznášam, keď sa namažem a nemôžem si sadnúť ani sa obliecť. :-) V poslednej dobe si preto vyberám skôr telové jogurty..



3. Sprchový gél alebo mydlo?
Sprchový gél, mydlá mi prídu trošku nehygienické..

Vlasy
1. Dlhé alebo krátke?
Skôr dlhé. Ale tiež mi raz za čas "preskočí" a dám sa ostrihať. A potom zase čakám, kým mi dorastú.

Zdroj: google.com
2. Lak na vlasy alebo gél?
Lak na vlasy, ale tiež tak trikrát do roka.

3. Svetlé alebo tmavé vlasy?
Asi tmavé. I keď ma čoraz viac začínajú lákať svetlé odtiene.

Móda

1. Dlhý alebo krátky rukáv?
Krátky rukáv alebo ramienka.. Radšej si dám cez zimu sako a sveter ako dlhý rukáv na tričku.


2. Šaty alebo sukne?
Šaty.. Vtipné je, že tak 5 rokov dozadu som sukne ani šaty nemala vo svojom šatníku vôbec žiadne.


3. Vysoký alebo nízky podpätok?
Záludná otázka. Lepšie vyzerá vysoký a keď môžem, tak si ho dám. Ale nízke sú praktickejšie, či už na šoférovanie, mačacie hlavy, trávu a na podobné prekážky, ktoré musím denne "zdolávať".


  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov