Ako Minnie...

By Unknown - februára 05, 2014

Nie je to tak dávno, čo som Vám písala, že som sa naprosto zamilovala do Etude House a ich limitovanej rady XoXo Minnie. Určite Vás teda neprekvapí, že som si aj peknú časť produktov z tejto limitky objednala. Všetky mi už stihli prísť a včera ste mohli vidieť prvú recenziu na laky na nechty. Dnes sa k nej pridá ďalšia, konkrétne na Highligher (viete čo je najhoršie? Keď si neviete ani za ten svet spomenúť na to, ako sa niektoré veci povedia slovensky/česky a napadá vás len anglické slovíčko) - rozjasňovač (tak predsa ma to napadlo :-)).



Už viackrát som Vám ospevovala krásne, vkusné a roztomilé balenia, ktoré ázijská kozmetika má. Vďaka týmto baleniam sa zamilujem do produktu ešte skôr, ako vôbec viem, čo to je. :-) Tak tomu bolo aj v prípade tohto rozjasňovača. No povedzte samy, odolali by ste Minnie? 



Veľmi sa mi páči, že vzhľad nezostal len na škatuľke, ale preniesol sa aj do jej vnútra. Keď totižto tento rozjasňovač otvoríte, bude na Vás mrkať veľkými mihalnicami ďalšia Minnie. Je trošku škoda, že po otvorení neuvidíte aj zrkadlo, ale čo už.. :-)



Posledný detail, čo sa balenia týka, nájdete ešte na zadnej strane škatuľky. Pretože aj čiarový kód musí byť samozrejme s ušami mikimauza! :-) Môžete si tam všimnúť aj rozdelenie odtieňov (vľavo hore), pretože nie sú všetky rovnaké...


Opúšťame ospevovanie roztomilosti balenia a môžeme prejsť k obsahu. Bola som veľmi príjemne prekvapená. Väčšinou používam všetky odtiene dokopy, krásne rozžiaria tvár, ale pritom to stále pôsobí prirodzene. Výdrž je vcelku obstojná, asi 3-4 hodinky, potom je potrebné "zvýrazniť sa" opäť. Nejaké upchávanie pórov som nepostrehla. Čo sa týka vône, nepostrehla som žiadnu. Ani to nevonia, ani to nesmrdí, proste je to neutrálna vôňa. :-)
Na fotke nižšie môžete vidieť swatche aj písmenká, aby ste vedeli, ktorý odtieň je ktorá časť :-)


Konkrétne tento rozjasňovač je len v tejto sérií a medzi bežnými výrobkami Etude House ho nenájdete. Majú však miesto neho kopec iných rozjasňovačov, ktoré určite tiež stoja za pohľad.. :-) 


Aký rozjasňovač používate Vy?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov